onzevrouwinteheran.reismee.nl

De laatste dingetjes..

Morgen is het zo ver. Eindelijk reis ik af naar Iran. Hoewel ik bijna klaar ben met alles inpakken, kan ik nog niet bevatten dat ik morgen rond deze tijd in Iran ben.
Alles is gepakt, de tunieken en lange broeken zorgvuldig uitgekozen. Ook de hoofddoeken, alhoewel de bestelde hoofddoeken helaas niet op tijd zijn binnen gekomen. Nu is Tilburg inmiddels zo'n wereldstad, dat ze ook genoeg Turkse winkels hebben waarvan er zeker één ook hoofddoeken verkoopt. Jullie zullen wel begrijpen dat ik daar aardig gestresst binnen kwam, vanmiddag om 4 uur.. Gelukkig hebben de dames me goed geholpen, ik heb in ieder geval een nieuwe hoofddoek gekocht en twee onderkapjes. Zeker weten dus dat er geen enkele haar onderuit piept!!

Gek dat je zo ontzettend veel meeneemt op een reis. En hoeveel ik inmiddels ook gereisd heb, de standaard inpaklijst moet altijd aangepast worden en je zult zien dat je altijd wat vergeet. We zullen morgen pas zien wat dat precies is. :-)

Morgen vertrek ik dus met het vliegtuig. Eerst naar Istanbul en vervolgens een overstap naar Teheran. Daar aangekomen vertrek ik per direct naar Qom, de theologische hoofdstad van Iran. Gepakt en gezakt, gehoofddoekt en al. We gaan het zien. Ik duik nu mijn bed in en hoop op een voorspoedige reis.

Khoda Hafez dar Khom!

P.S. Facebook is helaas nog steeds geblokkeert in Iran. Ik hoop dit op de een of andere manier te kunnen omzeilen, maar dat is natuurlijk niet beloofd. Wil je mijn verhalen niet missen? Voeg je naam dan toe aan de lijst, dan krijg je elke keer een mail als ik weer iets nieuws op mijn blog heb gezet.

Reacties

Reacties

Simone

Geniet van je nachtje in je eigen bed, voorlopig even de laatste. Im hoop (en vermoed) dat je heerlijk gaat genieten en dat alle Iran dromen werkelijkheid gaan worden!
Veel sterkte met de reis, groetjes aan de locals! X

Resy

Geniet ervan

Marinel

Heel veel plezier, geniet er van. Veel foto's maken en leuke verhalen schrijven op je blog.

Renee

Lieve Jaelle,

Geniet van deze reis die je zo graag wilde maken. Eindelijk is het zover.

Angele

Ben benieuwd naar je hoofddoek met foto!

hetty

Ik reis in gedachten met je mee. Veel plezier

Ruud

Je hebt hier lang naar uit gekeken! Geniet er van!

marjo

wat zal jij veel ervaringen opdoen, geniet ervan

Hennie de Werdt

Heel veel plezier! Geniet met volle teugen van dit avontuur! X

Anis

Geniet van deze reis, waar je zo lang naar hebt uitgekeken! Ik ben benieuwd naar al je verhalen.

Khosh begzare!!!!

X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!