onzevrouwinteheran.reismee.nl

Een tijdje terug in Nederland

Het lijkt alweer zo lang geleden dat ik in Iran was. Al die ervaringen, dingen meegemaakt, dingen gezien, alle gevoelens. Ik wil terug, het liefst nog morgen.

Ik heb met veel plezier de blogs geschreven en dan is het natuurlijk nog leuker om te zien dat er zoveel mensen hebben meegenoten met mijn verhalen. Dank daarvoor! Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen meenemen in mijn avonturen.

De hoofddoek is niet meer, de lange, dunne tunieken ook niet meer. Hier in Nederland is het weer voor een trui en warme uggs. De hoofddoek hoeft niet meer, hoewel het even heeft geduurd voordat ik dat gevoel om mijn hoofd niet meer 'miste'.

De foto's zijn uitgezocht, de verhalen van typfouten ontdaan. Nu nog de foto's toevoegen aan de blog. Wees meer dan welkom om de foto's en de verhalen in het echt te zien en horen.

Liefs,

Jaelle

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!